Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015

Διαμαρτυρία της ΔΟΕ για την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών


Αρ. Πρωτ.1437 
Αθήνα 19/2/2015

Προς

1. Τον Υπουργό Παιδείας  κ. Αριστείδη Μπαλτά
2. Τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Τάσο Κουράκη
3. Τους   Συλλόγους  Εκπαιδευτικών Π.Ε.
4. Μ.Μ.Ε.

Το Δ.Σ. Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, που προκύπτει με το απαντητικό έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. προς την Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 37 παρ. 5 του Ν. 3986/2011.Είναι ολοφάνερη η σκοπιμότητα της απάντησης. Δίνεται μια χρυσή ευκαιρία στο Υπουργείο ώστε να διατυπώσει για μια ακόμη φορά τα φληναφήματα περί αναπλήρωσης εκπαιδευτικού που απουσιάζει, ως «απασχόλησης», ενώ πρόκειται για ωμή παραβίαση του διδακτικού ωραρίου).

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κατ’ επανάληψη έχει αναδείξει το θέμα του ωραρίου των εκπαιδευτικών. Το ζήτημα έχει απαντηθεί πλήρως από την υφιστάμενη νομοθεσία αλλά και από τη γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. , με την οποία αναλύονται και αποσαφηνίζονται όλα τα ζητήματα που αφορούν το ωράριο των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Τονίζουμε πως κανένας συνάδελφος δε θα πρέπει να υποκύπτει σε πιέσεις ώστε να δεχθεί ως δεδομένο, ότι πρέπει να πειθαρχεί σε εντολές που παραβιάζουν το διδακτικό του ωράριο με τη μορφή, κυρίως, της «απασχόλησης» μαθητών. Για κάθε αυθαίρετη εντολή που δέχεται, να έρχεται σε επαφή με το Δ.Σ. του Συλλόγου της περιοχής του ώστε το θέμα να φτάνει στη Δ.Ο.Ε..
Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. να πάρει ξεκάθαρη θέση επάνω στο ζήτημα στην κατεύθυνση της τήρησης της νομιμότητας (και όχι των αυθαίρετων ερμηνειών και της παραχάραξής της) και της διασφάλισης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών αποφεύγοντας δρόμους που οδηγούν στη σύγκρουση με τον εκπαιδευτικό κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.